søndag 4. oktober 2009

Tolkien figur

Hvilken Tolkien-figur er du?
Lúthien Tinúviel (Nightingale)Lúthien Tinúviel! Du er det vakreste vesenet som har gått på denne jord, og du er kjent for den nydelige sangstemmen din, derav navnet navnet Tinúvel som betyr nattergal. Ditt navn står også i historiebøkene som den første alven som gir opp din udødelighet for å gå hånd i hånd med Beren, som er et menneske

Dette ble resultatet fra testen jeg tok. Kan ikke si at jeg kjenner meg igjen, spesielt det med sangstemmen. Men en morsom test allikevel.

1 kommentar:

Villrose sa...

Så du prøvde testen du også ;-)
Nysgjerrig og quiz-gal som jeg er, måtte jeg prøve, og ble overrasket:

Ingwë
Du er Ingwë, tidenes første alvefyrste! Du leder Vanyar-klanen, og det er ikke for ingenting at navnet ditt betyr "First One". Du er en glimrende leder, og mennesker samles rundt din mentale styrke og din evne til å snakke for deg.
17.40% falt innenfor denne kategorien.

Vel, vel!